Lyxfällan

Ikväll är de tillbaka, Charlie och Mattias i tv-programmet Lyxfällan.
Jag finner detta program väldigt underhållande och har följt de tidigare säsongerna. Visst chockas man över hur vissa hanterar sin ekonomin och hur vissa gör allt för att eftersträva lycka genom att köpa det senaste och modernaste. Men de som jag blir mest fundersam över är de som slutar öppna sin post. De har högar med oöppnad post med räkningar, inkasso osv. Men de gör inget åt det utan lägger bara posten någonstans. Precis so om de lever efter mottot det jag inte vet har jag inte ont av. Nu tycker jag att Charlie och Mattias gör ett bra jobb, de går verkligen in och hjälper familjerna och får dem på rätt väg. Och det är verkligen imponerande att folk vill ställa upp, de betalar ett högt pris för sin medverkan i tv:n, men samtidigt är det kanske enda vägen ut ur problemet för vissa. Ikväll klockan 20.00 på Tv3 är det dags.

image103    



Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

hej!
Ja trackbacks kan du plocka bort, för det är inget som används längre...

2008-04-10 @ 22:52:19
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0