Chock

Är alldeles chockad efter att ha sett kvällens melodifestival. Att Sanna skulle kunna gå direkt till final började jag tro efter att ha sett hennes nummer. Mini-Carola är bra när det gäller. Risken att Johnson/Häggkvist skulle missa finalen och få ta omvägen runt Kiruna, har funnits. I och med att media och "alla" snackat om att de skulle vinna så glömde nog en del av att rösta på dem. Då folk redan trodde att det var klart och avgjort. Eller kan det varit så att svenska folket inte gillade låten? Jag tyckte inte att den var någon höjdare.
Men den stora chocken ikväll var bröderna Rongedahl, att de gick direkt till finalen i Globen. Det hade jag aldrig trott. Jag hade tippat de på 7:e plats. Snyggt framträdande var det, men på tok för mycket falsett.

Kristian och Björn var super bra. Nour var bättre ikväll, annars kan jag tycka att man kan skippa det där 30 sekunders snacket med artisterna efter deras framträdande. Det går inte att säga nåt vettigt på 30 sekunder.



Kommentarer
Postat av: FotoFreak

Svar: Sanna var duktig :) Bröderna var sådär :P Aa det var nog så, men dom får ta och vinna i andra chansen ;)

2008-02-16 @ 22:00:04
URL: http://fotofreak.webblogg.se
Postat av: S A R A

sannas låt var jättebra

2008-02-16 @ 22:27:20
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: pim

åh jag var så glad över att Carola inte kom vidare. Gilla rinte henne och låten var jua bsolut inte bra..där fick hon..fast jag erkänner..skulle någon be mig sjunga en låt från i helgen NU skulle jag bara komma ihåg"kebabpizza slivovitza" ha ha

ha det bra

2008-02-18 @ 18:11:29
URL: http://hvpim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0