Bloggtips

Igår trillade jag över en blogg. Började läsa och kunde inte sluta, tårarna bara trillade ner för mina kinder. Detta livsöde berörde mig så och jag kan inte känna annat än respekt och ha full beundran för denna kvinna som skriver denna blogg.


http://pappafredrik.blogg.se/



I juli 2007 bor hon tillsammans med sin man och två små barn 3 och 1 år gamla. Mannen åker iväg för att köpa brädor för att laga en trappa men krockar och avlider sedan. Kvar står hon med sina små barn. Inte lång tid efter olyckan inser hon att hon väntar barn igen - tvillingar dessutom.
Bloggen börjar med att hon skriver om olyckan och allt som följer såsom begravningen osv. Sen fortsätter hon blogga om sitt liv, sitt öde.


Det känns lite som att man läser hennes privata dagbok, men det ger en perspektiv på sitt egna liv.
Och man inser att varje dag kan vara den sista.


 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

usch vad hemskt :/

då inser man att man måste ta vara på varje dag

2008-06-29 @ 19:15:50
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0