Vad hände?

Alltså jag hade nog aldrig riktigt trott på en svensk seger över Spanien. Men ju längre matchen gick så var ju resultatet en succé ur svenska ögon. 1-1 var ju en fantastisk prestation. Så därför känns allt så snopet, att i Spanien i sista minuten på tilläggstid, gör 2-1. Men visst så är spelet det är bara att bita i äpplet och ta nya tag. Eller landslaget får givetvis göra detta, jag kan ju inget göra. Jag utgår från att det blir ett oerhört taggat och laddat svenskt landslag som ställer sig på planen mot Ryssland på onsdag.
Men vissa saker var kanon idag:
* Zlatan - vad ska man säga? Vilken superstjärna, men tyvärr den enda svenska spelaren som andra landslag har respekt för.
* Isaksson - platsade inte i klubblaget, men i landslaget är han en klippa.
* Lagerbäck - säg vad man vill om honom, men han vet vad han gör.
* Andersson/Svensson .- trodde det skulle bli tufft för Sverige utan Linderoth, men Daniel Andersson och Anders Svensson tillsammans är ett bra team.

Nu hoppas jag att Grekland viner mot Ryssland, så att det finns en möjlighet att Sverige kan ta sig till kvartsfinal. Dock är det ingen dröm att komma tvåa i gruppen för då blir det Holland i kvarten. Och Holland har verkligen imponerat i detta EM.


Kommentarer
Postat av: Muppin

Verkligen förargligt baklängesmål, men jag håller mycket på Holland, om nu Sverige inte har chans

2008-06-15 @ 12:24:38
Postat av: Viktoria

synd att de inte kunde hålla 1-1

hoppas att de vinner nästa match nu så de kommer vidare iaf

2008-06-16 @ 16:32:31
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0