17 mars

Vaknade tidigt och fick en mindre chock. Det snöade ute och det var alldeles vitt på marken. Vilken kontrast mot helgen då det var sol och lite lagon vårvärme. Trots vädret var det bara att palla sig upp och sätta sig i bilen. Och köra till landsarkivet där böcker väntade på att bli lästa. Tur att man kunde lyssna på bra musik på resan i alla fall, lyssnade på The Arks spelning från Roskilde i somras. Tack till ängeln som fixade den till mig.
Motivationen var inte helt hundra idag, men jag avverkade en hel del i de böcker som jag skulle läsa. Men sen gav jag upp och åkte till Ikea istället.

image73


Idag skulle min farmor ha fyllt 81 år, tyvärr gick hon bort allt för tidigt.

Nu ska jag se 100 Höjdare med Filip och Fredrik. Nån mer än jag som gillar dessa killar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0