Andra Chansen

Imorgon gäller är det sista chansen att komma med till finalen i melodifestivalen.

E-Type & The Poodles möter Sibel.
Jag har inte förstått storheten med Sibel så mitt tips är att E-type och Poodles går vidare.

Ola möter Caracola
Jag tror att Ola´s idolfans röstar honom vidare.

Johnsson/Häggkvist möter Nordman.
Jag tror att Carolas fans har hittat fram till telefonerna och att de ringer som galningar.

Thèrése Andersson möter Suzzie Tapper.
Jag tror att Suzzie gör en Sonja Ahldén eller Marie Lindberg och går vidare.

E-type & Poodles mot Ola
Ser jämt ut. Men jag tror att E-type och Poodles vinner och tar därmed en av platserna till Globen.

Johnsson/Häggkvist mot Suzzie Tapper
Tror att Suzzie kan bjuda upp till en stor kamp. Men jag tror inte på ännu en skräll. Det vill mycket till om inte "One Love" är med i finalen.

Så mitt tips är: E-Type & Poodles och Johnssson/Häggkvist går vidare till melodifestivalens final.

Kommentarer
Postat av: MaygirlS

Jag tror precis som du att Carola/Johnson definitiv går vidare. Vore ju skoj för Andreas! :O)

Svar: Japp, Wildhearts är så skön!

2008-03-07 @ 23:09:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14256

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0