Melodifestivalen

Det känns som om melodifestivalen imorgon kommer att bli väldigt jämn. Det är svårt att gissa vilka som kommer att vinna i och med att det i finalen inte bara är svenska folket som röstar. Det finns även en jury som har halva makten. Så i princip har du inte fått många juryröster så hjälper det inte om du är super poppis bland svenska folket.
Så därför tror jag att man kan räkna bort Linda Bengtzing, Frida, Nordman, Amy och Sjögren från topp placeringarna.
Kvar blir Perrelli, Rongedahl, BWO, Sanna Nielsen och Sibel. Personligen vill jag stryka bort Sibel också från de som har chans att vinna. Men hon tycks vara väldigt populär. 
Mitt tips idag till segern imorgon är att tvillingarna Rongedahl vinner. 

 

Kommentarer
Postat av: Lena

lycka till med tipsen, men vågar du slå vad?

2008-03-14 @ 23:55:08
Postat av: Ingesnus

Mitt tips är Pirelli, Rongedal är kul bra på att uppträda men jag tycker inte att refrängen räcker till.

2008-03-15 @ 11:05:20
URL: http://ingesnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0