Hur gick det?

I ett tidigare inlägg så gav jag mig på att gissa vem som skulle vinna grammis i de olika klasserna. Jag gjorde en lista på den som jag trodde skulle vinna och en lista på de som jag hoppades skulle vinna. Helt enkelt en lista med hjärnan och en med hjärtat. 

I listan över de som jag trodde skulle vinna hade jag 5 rätt av 18 möjliga.

I listan över de som jag hoppades skulle vinna hade jag 5 rätt av 18 möjliga.


Vad lär jag mig av detta, jo jag är inte så bra på att förutspå och gissa saker.

Kommentarer
Postat av: Helena

lika på båda iaf ;D

2008-01-10 @ 11:42:25
URL: http://apriilhimlen.blogg.se
Postat av: Anonym

Eller så har du lärt dig att grammisgalan är en fjantgala och den där juryn helt enkelt inte har bra smak...

2008-01-10 @ 22:13:04
Postat av: Safursey

Jaja, jag glömde visst fylla i namnet då...

2008-01-10 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0