Fråga - Svar?!

Jag undrar om det finns någon som vet så mycket om dig och som har analyserat dig så mycket som jag gjort. Om du gav mig chansen så skulle jag kunna säga både det ena och det andra om dina inersta känslor för dig. Och du skulle bli chockad över hur väl det stämmer. 
Sanningen är slående. Alltid när S säger något elakt om dig eller berättar vad du har för dig, så är jag där och försvarar dig. Men värför?
Jag känner ju inget för dig eller?
Det slutar alltid att jag säger till S - men om du ser på det så här eller så, om du tänker på att J är sån eller säger så, när han egentligen menar så.
Ofta slutar det med att S får en aha upplevelse. Och många av de handlingar som S gör eller meningar som hon säger, kommer egentligen från mig. 
För egentligen förstår jag dig oerhört mycket. 
                                                                  / Ur Dagboken
                                                                    Till J.A  12/9-2002 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0