Äpplet faller inte långt från trädet?

Min far är ett kapitel för sig. Han fick en Stieg Larsson bok i julklapp av min syster. Han tyckte att det var en bra bok och nu när bokrean kom så upplyste jag honom att de andra böckerna av Stieg fanns på rean. Så han och min mor tog sig till Wettergrens för att handla böcker. Han valde en Stieg bok och väl hemma började han läsa. Efter en stund kom han till min mor och meddelade att han hade insett att den bok som han köpt, var en likadan bok som den som han redan hade. För när han hade börjat läsa så hade han känt igen handlingen.
Sicken smart far man har?!!?
Så idag fick mor åka och byta boken mot en annan Stieg bok.

Herregud.

image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0