Barn

Idag känner jag mig som ett barn.
Idag på jobbet när jag skulle skära bröd, så slant jag med kniven. Så jag skar av en bit på fingret och oj vad mycket blod det kom. Så jag fick snabbt leta upp ett plåster.
Ett vanligt ful klumpigt brunt plåster blev det.
Jag hade ju hoppats att det skulle räcka att ha ett plåster på en timma eller två, men se det gick inte. Så fort jag tog av plåstret och råkade stöta emot något så började det blöda igen.
Så nu går jag omkring med ett stort plåster på fingret. Oerhört fult är det och oerhört opraktiskt.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

ha ah du skulle sett mig på mitt förra jobb..ett tag hade jag fem plåster på mig

2008-01-08 @ 18:44:39
URL: http://hvpim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0