Minnen

Igår kväll gjorde jag ett spontans besök hos mina päron. Planen för kvällen var helt annorlunda men av någon underlig anledning så tog åkte jag hem till de gamla päronen istället.
Kvällen var riktigt trevlig, vi hade så mycket att tala om och disskutera och det var oerhört givande. Så jag åkte inte därifrån förrän halv två på natten.
Det är stunder som dessa som man saknar från tiden då man bodde hemma. Fast å andra sidan så var det inte speciellt ofta som vi hade såna djupa och intressanta disskusioner på den tiden. Det var mest gnat och tjat och upprörda känslor. Man var ju tonåring med allt vad det innebär.
Men idag är man mognare och kan på ett annat sätt förstå sina föräldrar och få ta del av deras visdom och erfarenheter. Helt enkelt var det en berikande kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0