Björn Gustafsson

Missa inte Parlamentet ikväll 20.30 på 4:an

Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha, nästa steget har nog redan börjat. Det heter att det inte skall vara några trosor över huvudtaget, se bara på Paris Hilton, Britney Spears... :D

2008-03-24 @ 20:54:45
URL: http://mumintroll84.blogg.se
Postat av: Caroline

Hejsan Emma!
Undrar bara om du möjligtvis vet om man kan köpa Antavelpapper (heter det så...?) i bokhandeln eller måste jag beställa/skicka efter? Likadant med ansedlar...?

Har kommit igång så smått med min släktforskning och det är ju SÅ spännande :) Superskoj!!!

Mvh Caroline

2008-03-24 @ 21:01:28
URL: http://mannis.bloggagratis.se
Postat av: Caroline igen :)

Oj vad många personer du forskat fram!!!

Vi har bara fått en kopia på en ansedel och en antavla... Kanske skulle kunna fråga ledaren om han har några över... *funderar*...

Läste lite om dessa program du nämner, ledaren tipsade även om det. Får se om jag skaffar sånt, börjar nog med lite papper först :) Fast om jag kommer lika långt som du så är det kanske bra att börja skriva in i tid ;)

Då har vi samma tanke med vår forskning :) Kom dock inte så långt när det visade sig att farfars far är okänd... :) Men har lite tips om att det kommer från annat håll, ett annat land. Men nu blev det nästan ännu mer spännande, när det inte var så lätt som jag trodde bara för att efternamnet är ovanligt.

Släktforskning är verkligen superkul och jag tjatar om detta till alla i närhet ;)

2008-03-24 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0