Startordningen

Startordningen i melodifestivalfinalen i Globen på lördag.

1. Hero - Charlotte Perrelli
 
2. That Is Where I'll Go - Sibel
 
3. Just A Minute - Rongedal
 
4. Hur svårt kan det va? - Linda Bengtzing

5.  I Love Europe - Christer Sjögren
 
6. Thank You - Amy Diamond
  
7. Empty Room -  Sanna Nielsen
  
8. I lågornas ske - Nordman
  
9.  Upp o hoppa - Frida feat. Headline

10. Lay Your Love On Me - BWO

 
Jag kommer att hålla alla tummar som finns för att BWO vinner. Gillar deras låt, framförande och jag tror att de har en chans i ESC.
Men liksom i detta startfält, vem har inte chansen att vinna?
Med tanke på hur svenska folket har röstat förut så kan ju allt hända.
Om man ska gå på statistisk så har det gått bäst för de som startar senare i startfältet. I finalen 2006 startade Carola som nummer 10, hon vann. 2007 startade The Ark som nummer 10 och de vann. Ska det mönstret upprepas 2008?
I så fall ser det ljust ut för BWO.

image66

Kommentarer
Postat av: Aino

Fåller verkligen yummarna för BWO! Men jag är rädd att Perelli går och vinner :/

2008-03-09 @ 20:43:47
URL: http://avision.blogg.se
Postat av: marika

Svar: Ja, eller hur! Man blir så glad av att se e där programmet så det vore en synd om det inte går en säsong till!

2008-03-09 @ 22:07:18
URL: http://marikkaa.blogg.se
Postat av: pernilla

min absoluta favoritlåt är BWO andra sanna/nordmamn

botten är amy/perelli/linda
fast som folket har röstat i år kan ju lika gärna sjögren vinna *fniss*

2008-03-11 @ 19:46:03
URL: http://hvpim.blogg.se
Postat av: Anonym

min absoluta favoritlåt är BWO andra sanna/nordmamn

botten är amy/perelli/linda
fast som folket har röstat i år kan ju lika gärna sjögren vinna *fniss*

2008-03-11 @ 19:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0