Mitt favvoband

Mitt favvo band har alltid varit The Ark. Jag fann dem av en slump, det är länge sedan. En pojkvän drog mig med på en klubb. Dit vi skulle gå var det fullt så vi gick till en annan. Det skulle spela ett liveband där den kvällen. Vi hade aldrig hört talas om dem. Jag minns inte så mycket, mer än att jag hamnade i nån chock av glädje och riktig chock. Jag hade aldrig hört nåt liknande och jag visste inte vad jag skulle tycka och känna. Men jag älskade musiken. Det var många år sedan, denna veckan göra arken sin sista spelning. Det är vemodigt och ledsamt, men minnena från alla åren har jag med mig.
Ola har skrivit många bra låtar genom åren men min favorit är denna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0